BLOGGAR FRAN LONDON!

Hejhej!
Nu bloggar jaq live and direct ifran London. Ett internetcafe (fattar inte hur man gor apostrof pa detta tangentbordetn xD) vid Lester Squere.
Tredje dagen har och det kanns brabrabra! :D Vadret ar val inte underbart, regn och regn och lite uppehall for att sen borja igen.
Igar var vi i Camden och jag trooor Marina gillade det! ;D (''Jag ska flytta hit!'') Stannade bara nagra timmar eftersom det regnade. Har inte sett nagra skor dar an, men jag hoppas pa att hitta nagra!
Vi var ocksa runt en runda i city, bl.a. pa HMV, men saaklart glomde jag att kolla efter Towers of London skivan sa jag far val dra tillbaka dit igen och kolla!
Idag har vi varit i en massa secondhandaffarer och jag har kopt ett par skor. Marina har ocksa kopt ett par skor. Jag ville egentligen ha dom, men vafan, hon sag dom forst! :O
Har kopt nagra trevliga badges ocksa som ni far se nar jag kommer hem! :D
Efter detta ska vi ga och kolla vad det gar for trevliga musikaler! :D (Skulle egentligen bara in har for att kolla om Emma skickat franskan..)

Och jag maste ocksa saga att Marina var jatteduktig nar vi flog! :) Jag holl henne i handen sa att hon inte skulle va radd! :') Sjalv madde jag saklart illa, men jag spydde inte. Woho, vagen for mig!

Nar jag kommer hem ska jag skriva lite mer om dagarna, men min tid gar ut om 16 minuter och jag vill hinna ga in pa nagra bloggar till och aven kommenterat Filippas nya bild pa bdb som jag lovat! ;D <333

Ni far ha det underbart alla geeks for det har jag! Love you, miss you, bye! <3333 :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0