Stuck with SO

Nu sitter jag här och pluggar SO. Går rätt bra faktiskt. Ska be mamma läsa igenom min "plugg-text" (skriver ner en text som jag ska plugga på, nån annan som gör så?) sen och kolla så att jag har fått med allt det som är viktigt! :)

Kör första världskriget och lite av mellankrigstiden idag. Och sen resten av mellankrigstiden och andra världskriget imorgon. Och på tisdag pluggar jag resten (Hitler, Sverige, förintelsen/förfoljelsen mm). På onsdag och torsdag ska jag bara repetera allt.

Får väl se hur länge min planering håller..



LÄNGTAR TILL KRISTIFLYGARE-TJOHEJSAN! :D:D:D:D

Kommentarer
Jasmin

Vad händer på kristiflygare? :)

2008-03-02 @ 14:17:20
Marina

JAG LÄNGTAR ÄNNUMER TILL KRISTIFLYGARE!! :D:D:D:DDDD
>3333

2008-03-03 @ 10:34:57
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0