Sriker med i Suffragette City

I natt har jag sovit 12,5 timmar så nu är jag mig själv igen. Åt en lång frukost med mamma. Diskuterade USA:s presidentval. Jag och mamma har blivit smittade av pappas "jag-ska-genast-gå-och-slå-upp-det"-sjukdom! :O
Jag: Det var ju Al Gore förr, förra gången - men vem var det nu förra..?
Mamma: Det var.. ehm, fan man glömmer så lätt dom som inte vunnit!
Jag: Vi kan ju slå det på google...
Mamma: JA! *Går iväg och gör det*
Jag: *skriker* Hette han inte John något..?
Mamma kommer tillbaka: *glad* John Kerry var det ju! :D
Sen kan vi i lugn och ro fortsätta äta frukost! XD

Idag ska jag snart ut och träna. När mamma kommer tillbaka.
Sen ska jag kanske plugga lite.

Kommentarer
Jamzin

Hur menar du med uppdatera? XD fattar inte :$

2008-03-29 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0