Sista dagen på lovet

Det har varit en rätt meningslös dag. Men jag vill ändå inte att den ska ta slut. För imorgon är det skola igen. *panikångest*
Jag är klar med all matte. Suck. (Men jag dissade pappa! :D)

Måste städa också. Matilda kommer hit imorgon. Och så måste jag laga mat och skriva på SOn. Ååh, denna jävla SO! Måste han göra det mer komplicerat än vanligt? Och dessutom dissa mitt val?! Men jag måste få bra. Men om jag skulle få VG på detta kan han väl inte sänka ett rent MVG?

Ute snöar det som jag vet inte vad. Tråkigt. Har ändå fönstret öppet. Kallt som fan här. Mamma har stängt dörren till mitt rum eftersom det "kyler ner resten av huset". Men men, smärta är bra.

Hatar inte ni också han som snacka nu på MIX? +o(


Kommentarer
Rebecca

Går du i nian eller? Jag gör det nu, och jag har ganska bra betyg. Men jag har sådan jäkla ångest hela tiden att jag ska sänka mig i allt. Är alltid stressad över det. Hoppas det går bra på so:n!
Kram!

2008-03-24 @ 19:09:57
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0