PÅÅÅÅSKLOV! :D

Jag har varit på Netto två gånger denna veckan. Det är fan inte bra! :/ (+ att jag har fått bekräftast det med mjölet! ><)
När jag var där igår stod jag bakom en kille. Först kollade han lite så bara 'hmm, vem ställde sig bakom', men sen började han ''stretcha'' och glo bak. Men så fort han såg att jag kollade på honom "stretchade'' han åt andra hållet. Jag var såå nära att säga 'Men vänd dig bara om och glo ordentligt istället!!!'.

Idag var det pi-dag. Var ändå rätt kul. Förutom på morgonen. Ååh, fy fan vad folk ska vara känsliga! 8-) Väx upp och sluta snacka skit..!
Slutade iaf tidigt. Fick bra på mattegrejen vi hade imorse, vilket Eva kanske ser och inser att jag bör behålla mitt VG! (Måste bara säga att det var grymt skönt att Kirill inte vann nåt! (6) :D)
Förövrigt så dissade alla pussel och ville bara vika tulpaner, men det var kul. Fast jag flippade ut på slutet! Kladda på tavlan och skratta hysteriskt åt att jag trodde Isak hette Viktor och att Elias och Johan gick 5 minuter tidigare! (Har jag sovit för lite, eller håller jag på att bli galen?)

Var ute en runda idag också. Träffade Matilda med friends ute. Dom filmade eller nåt. Men jag stannade inte och snackade. Jag kommer på blåskatarr!

Inatt ska jag kolla på pingu och tjäna pengar. Imorgon blir det kanske bio - Horton. Har någon sett den? Förmodligen inte eftersom det är en barnfilm! X'D (Min största chans är väl Marina? XD) Men den om elefanten med en blomma eller vad det nu är och sånt.

Imorgon är det melodifestivalsfinal which means OLAAA! :D


Vi pratar igen, det är väl bra? .__.



Filippa:
Jag dog med öppna ögon!
Fy fan, jag skrattade i 842 timmar! X'''''D

Kommentarer
Marina

va ä netto rah? :/
Åhh! HATA! MÖRDA! LE! sepemänniskor det finns. "åh här står ja o stretchar. fullt normalt. jag tror hon går på det! " idiot!
och ingen risk. du är redan galen! långt ifrån så galen som mej men ändå .. galen. XD
hur tjänarman pengar på att kolla på pingu och kul o veta att såfort det är en barnfilm tror du att jag har sett det XD
okej, jag har sett den .. HAHAH inte XDD fan va jag ä rolig! * håll med mig annars blir jag ledsen * XDD men iaf. den filmen verkar suga. fast sen alla filmer ja tror kommer suga ä skitbra XD
sepe kommentar som alltid men du är ju van ;D
krampuss :**

2008-03-15 @ 00:22:43
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Amanda

haha, tänk om det är så att du håller på att bli galen xD haha,, vad bra! Jag älskar galna människor..
Vi pratar på tok för lite nuförtiden :(

Ja ikväll är det Ola, ska bli gött att se honom ;D

2008-03-15 @ 18:26:39
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0