Nu är det helg (och morgongänget är tillbaka på måndag! XD)

Det är helg. Fattar ni? Jag orkade hela denna veckan. Det var starkt av mig! :)

Har du skolkat? Jadu!

Har du blivit utskälld av läraren? Ja! X'D

Har du glömt att göra läxan? Klart! Efter 9 år i skolan, va tror du?!

Är du duktig i skolan? Tja, jag vet inte. Kanske det. Beror på vem man jämför med!
Brukar du få alla rätt? Händer (okej, rätt sällan, men det händer!)
Fått MVG? JAAA! :DDD Fler än jag kan räkna på en hand! :D

Fått IG? Nope
Sämsta läraren på skolan just nu? Eva E. 2 hjärnceller som bråkar big time där!!
Fuskat på ett prov? Ja, säkert!
Bästa läraren just nu? Jenny
Roligaste läraren? Lärare är inte så kul.. (det är nog bara Emma som tycker det..) Men kanske Jens isf! X'D

Segaste läraren? Ingvar typ. Han somnar ju nästan själv när han snackar. Eller Mats. (Om man inte räknar med ''Sa Christoffer att ni fick göra leksaksvapen?'' X'''''D)

Längsta dagen du har? Tisdag
När slutar du på fredagar? 15.15
Dina klassföreståndare? Jenny
Vilken färg på ditt skåp? Ljusblått

Vad åt du idag i skolan?  Åt inte i skolan (Det var ju kassler *gör spyljud*)
Vilka åt du med? Ingen :'(
Roligaste lektionen idag? SOn X'D 
Hur många pennor har du i ditt skåp? Inga just nu. Alla är i mitt pennskrin, i min väska, på min säng, i mitt rum.
Vad gillar du inte med skolan? Men daah, alla idioter!

Vad gör ni på era svenska lektioner? Kollar på film! :D
Senaste dagen ni börjar? 10.00


Kommentarer
Marina

Jag är sjuuuuuuk! logga in på msn så jag kan få beklaga mej lite vah?! ):
>33 ( du får ingen puss för jag vill inte smitta)

2008-03-29 @ 13:21:41
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0