natt.

Herregud, jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Klockan tickar långsamt mot två. Nyss var den halv tolv. Men sen kom min mamma in. Låååångt samtal med henne. Det är så grymt skönt att mamma nästan behandlar mig som en vuxen. Inte som min pappa som ska va så himla beskyddande och tror jag är så jävla oskyldig. (Wake up, detta är 2000-talet!)
Två timmar långt, allvarligt samtal som tillsist slutade med att vi kollade The Ark-sidor istället. Jag låg fan nästan ner på golvet och skrattade! X''D Så sjukt kul! Min mamma har fan blivit känd bland alla ängelskallar! XD (''Äh, nu trycker jag bort detta. Här stod ju inget om mig, sååå tråkigt!'')

Nu ska jag packa gympapåsen och sminka av mig och allt sånt.
Imorgon blir det tandläkaren! Dum dum duuum! Wish me luck! :*

Kommentarer
Tessan

Jag kommer snart ner jag flyger efter dig jag kommer med posten nästa vecka xD
Men din mamma är ju fräckare än fräckast och det var skönt att hon kom in och pratade med dig tror jag!
:*

2008-03-13 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0