Mathildish

Igår var Matilda här. Vi gjorde väl inget speciellt. Hon fick sin julklapp. (Jag är så jävla sen med saker ibland! XD)

Jag troor hon blev glad. Hon kramade mig iaf så hårt och länge att jag trodde att mitt huvud skulle ploppa av, ni vet som på tecknad film..? ;D


Pappa: Jaha, var är mamma då?

Filippa: I närheten sa hon.

Jag: Men varför kommer hon inte då?

Pappa: Ja, men hon skulle kanske handla någon överraskning..

Jag: I närheten? Hon ska ju på Nova med Filippa sen ju! Är hon där nu också?

Pappa: Nej, men kanske på Netto? Netto-Fetto! :DD
Sen började han snacka om att det finns så himla mycket gammalt godis som bara ligger där i säckar och dom dom säljer billigt så hon skulle fynda! *dör av skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0