Långfredag

Pappa: Ska jag köpa nåt mer?
Jag: Ja, god cider! :D
Pappa: Men det har vi ju!
Filippa *skriker av förtjusning*: Nej, ALKOHOOOOLCIDER! :D
Pappa: Jag säger bara: Björn Gustafsson, Adam Tensta och Elin Lanto.
Min lillasyster är 10 år.. kanske lite tidigt? XD
(God cider = alkoholcider! :DDD)


Jag skäms, min pappa har bättre koll på aktuella artiser och sånt än jag! >.<
Men ärligt talat - vem håller reda på vilka artister som är nykterister? X'D
(Ja, okej. Det stod i tidningen idag! MEN ÄNDÅ! XD)

För några veckor sen:
Jag:
Det finns en skitstörig låt. Han som sjunger heter.. Adam.. ehm..
Pappa: Adam Tensta?
Jag: Ja, så var det nog. Iaf, den låten heter typ..
Pappa: My cool?
Okej, min pappa dissar mig hårt. >.<

Kommentarer
emms

Haha :p Sådär äre för mig också, men då är det min brorsa (som är 2 år yngre) som vet mer än mig :$ DET är pinsamt xD

Svar: hahah vilken störd lärare x'D min är typ likadan... Eller han brukar tro att jag är 3 år och inte klarar nånting. Som förra veckan skulle vi ha nån jävla redskapsgymnastik, och han bah "emelie tror du att du klarar av att hoppa på den stora plinten eller ska jag ta fram den lilla också?" Och så frågar han MIG, inför hela klassen :p som om jag är sämst eller nått.

Och ja vi har dissikerat musslor... Eller JAG fick göra det medans mina kompisar tittade på. Dom är liksom lite *uuuh fan vad äckligt uschabläfyjagkanjubrytaennagel*... Men jag klagar inte, jag fick ju skära XD
Men lammhjärtan och koögon... NEJTACK. Där går fan gränsen :p

Amanda

haha din pappa verkar ju vara bäst.. hände en ganska kul grej för några veckor sedan när jag skulle se Mando Diao,, blev tvungen tt visa Adam väen dit de skulle spela.. han skulle vara förband xD HAha..

2008-03-22 @ 20:40:18
URL: http://stayreal.blogg.se
Jamin

Mja, jag ska iallafall klippa det kort i sommar. Tror jag. :P Glad påsk på dig med! :**

2008-03-22 @ 21:21:56
Bianca

Haha naw! fet skön pappa! Min pappa typ "jag har koll på all mode för jag äger ett par acne-jeans." XD

2008-03-23 @ 18:05:56
URL: http://ochscarlett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0