"Fick jag inte det?" XD

Jag har grymt tråkigt. Denna kvällen: Ätit. Badat. Parlamentet. Wallander. Och nu sitter jag här.
Wallander är bara störig. Det utspelar ju sig i Ystad. Varför snackar typ bara 3 av 30 personer skånska? Dessutom överdriven skånska. Stööörd.

Imorgon händer väl inte så mkt. Mamma och Filippa ska typ fika på Simpan (nej, jag får inte följa med! :O) och pappa ska jobba. Det betyder att jag är ensam hemma. :D Ska nog plugga lite. Städa. Borde verkligen sortera ut i mina garderober. ÖVERFULLA. Och hur mkt av det använder jag - egentligen? Och sen träna.
På tisdag ska jag träffa Emma. Plugga plugga plugga! Franska och svenska.

Nä, nu måste jag komma på något att göra i typ 5 timmar till. Innan jag ska sova.. Kanske tar och städar garderoben. Natten till idag städade jag ju mitt rum. Men ni känner ju mig, det är ju runt 2 jag får mina ryck. Då ska jag helt plötsligt städa hela mitt rum eller damma mina bokhyllor eller sortera alla mina pennor eller skriva världens längsta berättelse. Sen kollar jag på klockan och då är hon halv 6 och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Men sån är jag - and I like it! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0