7 dagar till min födelsedag

Nu är det en vecka kvar tills jag fyller år. Har typ inte önskat mig någonting, för det finns inget jag vill ha! (fuck, va bortskämd jag låter. fast va skönt det är ändå! :D)

Nu har jag delat upp läxorna på dom 3 kommande dagarna. Lördag, söndag, måndag ska jag BARA slappa. Så idag och på fredag måste jag verkligen plugga. 4 läxor ska klaras av idag. (Imorgon ska jag träffa Matilda så jag hinner inte med lika mkt plugg då!)

Filippa sover fortfarande. Det blev rätt sent för hennes del inatt. 2.10 kom hon i säng. Jag la mig lite efter det. Men det är ju lov. Då ska man ligga och kolla på Vänner till sent! :D Fast förmodligen har jag offrat att få barn nu. Ligger med min laptop i knäet varje kväll, det kan inte va bra. ><

Nu ska jag renskriva filmanalysen. Återkommer!


15.08

Filippa är sur på mig för att jag sa att hon inte kunde gå ut med ballerina (och tunna strumpbyxor) nu! Det är ju för fan snö kvar ute! Suck.

Har i alla fall kommit en bra bit på svenskan nu. 2 datorskrivna sidor än så länge. Har lite mer än hälften kvar.
Ska göra matte nu. Kanske att jag sticker till Gerda sen också. Kanske..


23.01

"I'm Andrew, and I didn't pay for this pear!"
Hahaha, hur många gånger har jag inte sett det Vänneravsnittet? X'D

Föresten har jag fått programmet från när Ola spelade senast på teatern. 1998! Och en fin bild är här också på honom! :DD

Nu ska jag dricka te. :)

Kommentarer
Marina

du är bortskämd ;D men vad gör det! du är ingen såndär bortskämd brat, du är en lite halvt bortskämd .. underbaring! :D där fick ja till de va-haha * putta med armbågen * ;D
>33
massakärlekpusskram&smek

2008-03-19 @ 14:13:13
URL: http://[email protected]
Amanda

Lycka till med skolarbetet, störigt att ha så mycket att göra,, samma sak för mig :(

förstår om du inte ville gå ut i snön i ballerina... :(

2008-03-19 @ 19:04:33
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0