6 dagar till min födelsedag

Skulle egentligen träffat Matilda idag, men det blev nåt konstigt där (okej, jag erkänner, mitt fel..!) så det blev inget med det. Istället stack jag till Gerda. Typ nära-döden-upplevelse, men skönt nu efteråt. Dessutom var det skönt att det inte var lika många som det brukar där! (Nej, Gerda är ingen person!) Innan dess kollade jag på nån musikal på dansk TV om H.C. Andersen. (Jag måste verkligen skaffa mig ett liv!)

Idag ska jag plugga. (Vilket jag har gjort typ varje dag detta lovet utan att komma nån vart! :'/) Måste ta tag i den sista matten och lite SO.
Eller så går jag in hos Filippa och kollar på Vänner med henne! (Hjälp, jag har gjort henne beroende! XD)

Förövrigt har det inte hänt nåt kul idag. Jo! Tjejen brevid mig på Gerda pratade med sig själv! X'D
OCH jag tror det är min beställning från Ginza som kommit idag. Eller så är det min Bowie-tröja. Kvittar vilket, båda är bra. Fast helst från Ginza..



17.29

Försöker mig på lite SO. Det är sjukt elakt av lärarna att ge en massa inlämningar och redovisningar och sånt till veckan efter lovet! :O


23.08

Fan va kul kvällen varit! Det mesta har hänt om man säger så. Åhléns-tanten! X'D

Imorgon blir det bara plugg som gäller. Plugg och lite LAWKI. Jag vet inte varför jag kollar egentligen..! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0