5 dagar till min födelsedag

Idag får det bli en bara städ- och läxdag. Har fortfarande kvar matte (gaah, jag ska aldrig mer komma efter med läxorna..!) och SOn.

Inatt (jag) drömde (något som) jag (aldrig drööömt förut) att vi hade öppet hus med gympa och Milenko var typ sjuk eller nåt så vi fick ha Sten. Och då skulle vi ha den där jobbiga hinderbanan. (Den till inomhusbrännboll).
Innan dess var jag tvungen att gå topless på stranden inför alla, men det med gympan var värre - fattar ni hur mycket jag hatar gympa?!


Kommentarer
emms

Haha, störd dröm??! :p Du hatar nog gympa ungefär lika mycket som mig!... Jag drömmer mardrömmar om onsdagar när vi har våran störda idrottslärare (vi har 2). Dommedagen kommer vara på en onsdag, kom ihåg det!


Hahah, vad kul! ;) Vi har bara fått dissikera musslor... Men dom luktade inte så jävla gott dom heller... Så JA! Jag måste nog andas genom munnen när det blir bläckfiskarna xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0