,

Nu har vi slutat. Okej, för en timme sen. Men vafan, vi gjorde ingenting! Snackade om Arklåtar och om när Ark spelade på Malmöfestivalen mest. (Och gissa vem som drog ut på att prata om det? (a))
Sen åt vi av mina kakor också. Alla gillade dom så mkt så det blev inga kvar till Jens! X'D

image112

Ska snart iväg och klippa mig. Fortfarande osäker på hur. Får se hur det blir. Nån skillnad måste det bli iaf! *despo*
Förövrigt ligger jag på golvet men Backyard Babies så högt att rummet skakar! :DDD (Mina grannar gillar nog inte mig längre..) Måste köpa deras nya skiva när den kommer! :D
Dysfunctionaaaaaaaaaaaaaal Professionaaaal!!! (8)

Finns inte så mkt mer att berätta. Just det, jag ska tjäna pengar genom att lata mig och kolla på film och Pingu! ;D (Kentvarning: Visst är livet underbart!)


JAG HAR FÅTT EN STOR OCH FIN PLANSCH PÅ THE ARK, DET HAR INTE DU!! :D:D:D:D:D
(nu ska jag bara hitta nån plats till den i mitt redan överfyllda rum! X'D)

Kommentarer
Emelie

DEN VAR FRÅN MEJ:P:P:P
:D

2008-03-12 @ 15:10:51
Jasmin

Dina kakor var goda till Emma hittade en mjölbagge, eller asså dem var fortfarande goda men jag vågade inte äta, men jag åt en ändå XD

2008-03-12 @ 15:16:19
jasmin

Hahah ja, jag är riktigt smart har jag kommit på. :D

2008-03-12 @ 15:18:32
Amanda

Det har jag visst xD ;DDD

2008-03-15 @ 18:29:26
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0