VAAAARMT!

Funderar på om jag ska gå ut. Det är äckligt varmt inne. Fast Filippa har inga nycklar med sig. Hon är hos Donna.

Mamma och pappa är på litteraturbar. Dom är så kulturella! Imorgon åker dom till Köpenhamn för att ha det mysigt vilket innebär att jag och Filippa har lägenheten för oss själva! Yees.
Vi ska äta hamburgare och kolla på film (som hon har valt..) och äta godis och ha det roligt och när vi håller på att dö av trätthet ska vi sova i mammas och pappas säng. :DDD

Idag har jag i princip inte åstakommit något. Jo, handlat. Egentligen handlade jag med mamma, men hon hamnade i nåt långt samtal med Carolines pappa som vi träffade där.
Oh, om min mamma visste. Nä, jag ljuger inte för henne, men ibland måste man undanhålla en del sanningar.. ;)

Kanske ska lägga in bilder på bilddagboken från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0