Va sä-är ni?

Jag är rätt trött, somnade 4 inatt (=sov 6,5 timmar). Hahaha, natten var kul. :D
Om 1 timme ringer Matilda. Har ingen aning om vad vi ska hitta på. Picknick kanske. :)

Dom andra stack till Lomma idag. Det påminner mig om att jag måste köpa en ny bikini.. I alla fall överdel. Den jag hade förra året passar inte längre! :O (Det är så jävla fult när man har för liten bikini så det bara täcker bröstvårtan! xD)

OCH! Jag måste köpa något att ha på mig på torsdag! :O Alla är typ värsta föberedda och tänk ut vad dom ska köpa.. Jag tänkte egentligen bara ha en av mina kjolar och en tröja, men det går tydligen inte..


Kommentarer
JASMIN :D

Det är väl klart kjol och tröja går? Varför går inte det? :O

2008-06-01 @ 15:26:47
Ja, jag igen x)

Jag behöver också en ny bikini! :) ska vi shoppa lite bikini tillsammans? :D >33

2008-06-01 @ 15:52:19
Jojja

Jag behöver också en bikini...kollade efter en idag faktiskt xD men nu! ska jag ta och köpa de där fff hängslena!!!

ha de gött, logga in på msn :D

2008-06-01 @ 20:31:54
URL: http://jojjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0