Torsdag (*inga rubrik-idéer*)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om dagen - total truth eller förfina det lite?
Om jag ska berätta att vår temagrupp inte funkar. Om jag ska skriva hur nära det var catfight idag och hur irriterad jag var på i princip alla i gruppen!?
Nä.. jag skiter i det. Ingen är väl ens intresserad?

Jag hatar att folk är så jävla självupptagna! Om dom nån gång kunde fråga tillbaka. Så att jag kan känna att någon faktiskt bryr sig!

Vet ni hur jävla konstigt det känns att inte ha nån läxa! Det är en befrielse. Något tungt har lättat. Nu har jag massa ledig tid att göra skitmycket saker på! LYX! (Och det jag skulle vilja göra just nu är att sova 4 dygn i rad ungefär!)
Mamma frågade idag vad jag ska göra med all min lediga tid i sommar. Jag vet faktiskt inte! xD
Träffa kompisar såklart och allt det. Sen ska jag väl göra som varje sommar. Vara vaken och läsa/skriva fram till 5 ungefär! :D

Lilla kören hade uppträde idag. Fan vad stolt jag är över Filippa! Hon är helt jävla perfekt! :*
Jag och mamma skämde ut henne. Vafan, publiken var ju skittråkig! x'D
Min mamma tog även över kören ett tag! :O Började sjunga ashögt helt själv! xD (det var däremot lite pinsamt! xD)

Var på Svanes kabaré också. Den var rolig. Mycket bättre än vår. Kanske för att alla bjöd på sig där! xD
Orkade inte stanna kvar efter som dom andra så jag gick hem.

Kommentarer
marina

vet inte om det är mej du menar ..? Men isf är jag ledsen om jag verkar helt egoistisk& allt. & jag bryr mig alltid om dej >3

2008-06-04 @ 23:06:27
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
JASMIIIN

Förlåt, ifall du nu menar mig. Var själv lite irreterad också, men inte på dig, mest på någon annan i tema gruppen. Kanske kan lista ut det själv!

Men förlååt! :*



Och nu har jag chansen att rätta dig ;D
ONSDAG Var det igår, om du nu inte skrev det efter 00.00? :D >333 :'*

2008-06-05 @ 09:14:55
URL: http://prickigastrumpoor.blogg.se/
JASMIIIN

Va..Måste bara kommenetra igen, men kolla :O Fetstil!

(ag har faktsikt ingen aning om hur man gör de, MAGISKT) xD

2008-06-05 @ 09:16:09
URL: http://prickigastrumpoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0