SOMMARLOV: Dag 9

Herregud, jag börjar bli mer och mer som min mamma - värsta shoppoholicen(?)! xD
Har shoppat idag igen. Ett par skor, ett linne, godis och äntligen: SUICIDE BUNNY!! :DDD Naaajs. Alla posters är uppe och det är snyggt! :* Har en del att städa, men det fixar jag idag och imorgon. Har varit och klippt mig också. Snyggt.

Malmö med sis och mamma. Det är extremt kul att kolla på en kille som ska gräva upp en skatt på Gustav Adolfs torg! X'D
Var inne på Shock och nu ska mamma shoppa loss där till Edith och Hariette. Dom kommer vara heeeta. Men det är det foster-mostrar är till för! :*

Linnet köptes av heta-killen på H&M. *dreggel* Mamma snackar med folk som ser konstiga ut. Hmm..
Äntligen träffat en hudläkare. Yees. Bye bye pricks! (Hehe, jag kan minsann vara lika rolig som Marina! ;D "I'm a cock!")

På vägen hem berättade mamma hela mamma-pappa-berättelsen som dom flesta barn får höra. "Jag träffade pappa...". Nu tycker jag min pappa ska sluta sura över Beatlesaffischen och vara glad istället..! (För tillfället surar han hos farmor och farfar..)

Varför har 6:an slutat sända dubbel-Scrubsavsnitt? Ikväll är det i alla fall Morden i Midsummer och då är det sommar. På riktigt. Och det var verkligen på tiden!

Nu är jag trött.
Inatt sov jag.. 2 timmar. Inte så najs. Ikväll blir det tidigare. Kanske..

(Jättekul får vänta till imorgon. Jaja.)

Btw, jag känner att mitt rättande börjar gå över styr. Jag ska sluta. Från och med NU!
(herregud, förlåt alla som måste stå ut med mig!)

Kommentarer
marina

SUICIDE BUNNY FTW! vafaan! :D droool jag tänker peta när jag kommer till dej moahha! ;D

hahaha. jag ä inte ens rolig jag bara tror så mycket xD lalaal jag mår så bra när jag är med dig! myyyys ( J.D ) aaaigh! okej helt osammanhängande & jag kan inte stava haha XD men you know it, yah know! (8)

2008-06-26 @ 04:55:33
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0