TEMA: Dag 1

Nu ska vi se om dettta går att publicera som jag skrev runt 15 idag:

*suddar ut lite saker som stod här som nu blivit orelevanta*
Har sovit extremt lite inatt. När klockan var runt 3 och jag höll på och somna var det en katt utanför som fick orgasm. Eller, får katter det? Ja, något motsvarande isf. Och det var ju inte lite högt och länge den skrek. Usch, usch. Mitt fönster var ju vidöppet dessutom.

Vi har hunnit filma pretty much idag. Jens var helt trött bara han såg det.. xD Har redigerat lite med Albina och Helén också. Kändes som det var mest jag som gjorde, vafan.
Emelie var inte med under hela eftermiddagen.. *mutter mutter*
Tja.. min grupp.. Jasmin och jag har kul åt det iaf. *menande blick*




YES!
Då kan jag fortsätta...
Fast jag borde egentligen laga mat för det är "min dag idag". Spagetti och köttfärssås blir det. Enkelt och gott. 20 minuter och sen är det klart!

Mamma har bokat biljetter idag till JCS. Igen. Andra gången jag ska se den blir 28 februari kl 18.00. FÖRSTA RADEN! TAFSAVSTÅND FFS!! ^^
Mamma köade från halv åtta imorse! xD (Det öppnade nio! xD)
Jag: Vart ska du?
Mamma: *mutter* Köpa JCS-biljetter!
Jag: Jaha, oj, öppnar kassan såhär tidigt?
Mamma: Nää...
Haha, när jag blir stor ska jag bli en lika bra mamma som min egen. Åka iväg och köa för att få bra biljetter. Snällis! :*

Okej, till alla som faktiskt läste hela inlägget:
GRATTIS, du har precis slösat bort några värdefulla minuter i ditt liv för att läsa en massa skit om ingenting! xD (Kanske t.o.m. tar bort detta inlägget om ingen kommenterar! :O)

Nu ska det lagas mat, ciao!

Kommentarer
JASMIIIN

Yeey första raden! :D lyyx! :* Vår grupp xD haha, men visst har vi kul? Du o jag? ;D <3

2008-06-09 @ 19:42:30
URL: http://prickigastrumpoor.blogg.se/
marina

Wooooh! :D haha men tänk om den suger så måste du se den en gång till med mej? xD fast .. hahaha den kommer ju inte suga. det kan det juh inte om ola är med ;P men yeaaay! TAFSAVSTÅND :D

2008-06-10 @ 06:38:15
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
Anonym

HEJ PÅ DIG TJEJ!

Kriget ahr börjat och ja du hörde mig innnasäga det 8) NU GÅR VI, SKA VI PYYSA!



Hihi, härmar er bara X'D Vilket liv...

2008-06-10 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0