Städa

Usch, jag borde verkligen städa mitt rum nu. Jag har sagt det i flera dagar, men jag måste fan göra det nu! ><
Överallt ligger det tidningar och kläder (ostrykta, strykta, smutsiga, rena..). Glas med lite dricka kvar står lite där det funnits plats att sätta dom.. Sladdar som går lite runt om allt, en papperskorg som i princip är tom, men runt om ligger 1000 papper som ska slängas. Påsar med saker jag köpt och inte orkat packa upp ligger slängd i en hög tillsammans min dagbok, en klocka och 2 böcker. Mina mobiler och iBob ligger på skrivbordskanten och alla är nästan urladdade. Alla väskor jag äger ligger slängda lite runt om i rummet. Det gör även Vänner-DVD:er och bilder som jag tagit ner. Uppe på sekretären ligger en krona från tvåan, en pärm med alla franskpapper, en grodkastanjett, en hålslagare, en till Vänner-DVD, massa nagellack och lite annat smått och gott.

Ni hör ju att det är mycket så jag kanske lika gärna ska börja..

Kommentarer
Jojja

SCARY! Du har precis beskrivit mitt rum...XD

2008-06-25 @ 21:25:51
URL: http://jojjaaa.blogg.se/
Jojja

NEJ DET HÄR ÄR JU FAKTISKT LÄSKIGT!!! Sådär ser det exakt ut mitt rum också xD fast hos mig finns också alltid mamma som klagar, suckar oh surar...!

2008-06-25 @ 21:31:39
URL: http://jojjaaa.blogg.se/
jasmin

Åhh gud va fi din blogg är! :D Vart hitta du bunny mään!? ;D :*

2008-06-25 @ 22:46:35
marina

hahaha men städa ._. vafan orka! jag städar varje dag. sen oj! lika stökigt igen. jag KAN bara inte hålla rent XD men ge mig credit for trying!

2008-06-26 @ 05:04:58
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0