SOMMARLOV: Dag 5 (Midsommarafton)

Skulle egentligen vara hos Therese nu. Istället är jag hemma och städar.
Man hittar en del intressanta saker i röran på mitt rum, speciellt bakom sängen..

Mamma: Har du min gråa klänning på ditt rum?
Jag: Nä. Jag kan kolla, men jag är nästa säker..
*kommer tillbaka med hennes gråa klänning*
Filippa: Har du mitt andra sånt här örhänge?
Jag: Nä, tror inte det. Fast jag kan kolla...
*kommer tillbaka med örhänget*

Mina planscher har fortfarande inte kommit. Dö. Borde duscha nu. Borde städa klart. Borde inte sitta och kolla på youtube(!).

Känner att min blogg inte uppdateras så mycket under sommarlovet, ursäkta. Har inget intressant att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0