SOMMARLOV: Dag 15

Först skulle jag egentligen iväg till stan idag, men det blev inget eftersom jag gick och la mig rätt sent. Jag tänkte först att jag skulle vara vaken hela natten och hela dagen så att jag kunde gå och lägga mig tidigt ikväll, men vid halv 5 insåg jag att jag aldrig skulle orka det - så jag somnade!

Helt plötsligt ska det köpas presenter till vänster och höger. En present till mamma, en till Marina, en till Matilda.
Första prioritet får väl bli mamma eftersom hon fyller år närmast. Har ingen aning om vad jag ska köpa så hon får skriva en önskelista ikväll. Nån som har nåt förslag på vad man kan ge till sin mamma?
Andra prioritet får väl vara Matildas konfirmationspresent. Jag inser att det inte räcker med bara en blomma. (Fast jag inte ens ska vara med på hennes fest..)
Sen måste jag ju hitta något till Marina också. Har inga idéer. Det står helt still. Jag är sämst på att hitta presenter. Men det är rätt långt kvar, så jag hinner!

Det är bara 3 dagar kvar nu. Jag är nervös. Faktiskt. Jag ska träffa Jojja för första gången. Vad som helst kan ju hända och tänk om vi inte alls funkar tillsammans. Jag ska träffa Therese igen. Borde kanske inte vara nervös inför det, men jag är det. För det kanske inte blir som förra gången. (?)
Jag är nervös för att jag inte ska tycka Ark är lika bra som jag gjorde förra året. Jag är t.o.m nervös över att jag ska hamna långt bak eftersom jag faktiskt inte har lust att köa från 8 på morgonen (när dom spelar 00.00..).

Nu ska jag sluta vara nervös och skriva klart min packlista!


Kommentarer
Tessan

Hm det komemr gå bra allt ihop jag lovar inget ska får göra dom här dagarna jobbiga xD <3

2008-06-30 @ 17:32:26
URL: http://lillrosen.blogg.se/
Jojja

Jag också rädd xD men det är ju THE ARK!!!<3<3

2008-06-30 @ 19:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0