Sommarlov: Dag 10

Nu har snart denna dagen gått och jag har inte åstakommit något. Jo, frukost - det är allt!
Vet inte hur jag ska fördriva tiden som är kvar. Denna dagen är tråkig. Hela sommarlovet har i princip varit tråkigt för det är bara tråkiga människor hemma! Det är det som är så jävla dåligt.. Jag åker alltid bort i slutet av sommarlovet, medan nästan alla andra åker bort i början. Jaja..

Jag måste hitta på nåt mer i sommar..
Om nån har lust att typ åka till Stockholm (tråkstad..) eller Göteborg eller nåt i några dagar så gärna det!

Aah, nu börjar mina naglar bli så långa så att dom fastnar mellan tangenterna. Yees. Fast min franskamanikyr förstörs. Men - man kan ju inte få allt!

Imorgon om en vecka åker jag. YEAH!


Kommentarer
Jojja

JA MEN KOM UPP HIT TILL MIG DÅ!!!!!:D

(även om det är en tråkstad)

2008-06-25 @ 21:28:45
URL: http://jojjaaa.blogg.se/
marina

NEJ! KOM HIIIIIIIT! Jag saknar sönder på dej juh ): jag nästan gråter lite så mycket du saknas <3 ihhhk! i just love you to much! :*

2008-06-26 @ 05:00:55
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0