SOMMARLOV: Dag 1

Igår var jag duktig och tränade på Gerda och idag var jag duktig igen och var ute och sprang.
Nu är jag mindre duktig eftersom jag käkar glass, men så måste det vara ibland när det är sommarlov! :)

Har fixat en ny design bara för att det är sommar! xD *geek* (egentlingen bara för att jag inte har nåt vettigare för mig! >.<)
Ska fixa färgen på rubrikerna också, men orkar inte just nu. Vet att det inte är min stil, men nu får det fan vara det för jag är inte bara depp-svart. Jag kan faktiskt vara prinsess-rosa också! (Höhö)

Mamma är på bio och kollar på Indiana Jones fast hon lovat både mig och Jörgen att kolla på den med oss! :( "Alla vill vara med mig!".

Therese har bjudit mig till hennes husvagn över midsommar. Ska prata med mamma om det. Skulle fan varit askul! :D

Nån som hänger med till Gerda imorgon? :D

(cykeln är fortfarande inte lagad ..)

Kommentarer
Jojja

Oh läskigt! Jag sjöng precis på "summer's here..."

Finfint annars xD impad som vanligt!:D:D

pusspuss

2008-06-17 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0