Say when - Backyard Babies

Söndag. Mina föräldrar är hemma igen. Borde städa eftersom det ska filmas här imorgon... Tappade min lampa i golvet igår och har fortfarande inte orkat plocka upp alla skärvor.

Denna helgen har varit rätt långtråkig. Visst är det konstigt att så fort man har läxa så har man 37429 saker att göra, men när man inte har nån läxa så har man inget att göra.
Dessutom har jag varit så uppstressad så jag har jättesvårt att bara ta det lugn. Efter att ha suttit still i 10 minuter kliar det i fingrarna och jag måste göra nåt. Om hela sommarlovet blir så kommer det bli jobbigt. Men förmodligen varvar man ju ner då.

16 personer är inne på msn och ingen är rolig! Det finns inget kul på TV. Filippa är sur på mig.

Yes, det är mat. Jag är räddad från tristess en liten stund.. X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0