regnet de bara öser ner..

Ah, det var jätte längesen jag verkligen lyssnade på en Arklåt. Jag minns inte ens när en Arkskiva låg i min stereo sist. Tveksamt om det ens var detta året.. (jag vet, halva året har gått ><)

Håller på att städa på mitt rum. Rensar ut Fågelskolan. Ska lägga ner alla prov och inlämningar och böcker och allt sånt som jag ska spara (utom franskan eftersom Stina sa att man kommer känna sig sämst och att häftena kan vara bra övning..)!

Fan vad det ska regna.. På tisdag ska jag göra en massa saker så då får det inte regna! Frisören, hudläkaren, Malmö, Jättekul...

Kommentarer
Tessan

Hahaha sånt är ju så tråkigt att städa rummet och blocka med gamla grejer men det måste ju göras så ja xD! Hahaha senaste du hade en ark skiva i var när jag var hos dig (A)! saknar dig<3

2008-06-22 @ 21:19:55
URL: http://lillrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0