Poster-day ^^

Lalalallalaaa.. Nu är min giganta poster av David Bowie uppe.
Oh, that's hot! ;) Man ser den direkt när man kommer in i mitt rum! ;D
Pappa är sur för att inte han kom på att Beatlesaffischen passar över dörren först! *Suck*

Det har uppstått ett litet problem.. Jag har beställt mer än jag får plats med. Mitt Arköverfyllda rum får snart bli ett rum med bara en bild på Ark känner jag..
Min mamma, lite smått sur: Jaha, då kan du inte köpa nån JCS-affisch.
Äh, finns det hjärterum så finns det skärterum! :*

Ett annat problem är att fingeravtryck syns så himla tydligt på posters så jag måste sätta upp dom med vantar vilket resulterar i att det blir 100 ggr svårare..

Btw, vad är det med Bowies "amourbåge" (den som är över amourbågen, men jag vet inte vad den heter! xD)? Den är helt rak! :O *fascinerad*

Förutom att ha hämtat mina planscher idag (KISS-postern var en flagga och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den! xD) så har jag varit på Nova. Bikini, en tröja, en massa tuggummi, en ny mus och 2 Vänner-DVD:er inhandlades! :D

Jaja, bilder på mitt rum kommer sen. Nu måste jag äta och sen byta om för ikväll ska jag gympa på Gerda! :D

Kommentarer
marina

HAHAH jag älskar dig. du skriver så kul att jag avlider. du är så söt & allt och åhh. inga ord räcker till! men vafan. JAG ÄLSKAR DIG! kan tyvärr inte få det tydligare än så men jag vet att duvet vad jag vet! (: <3

2008-06-26 @ 04:47:30
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0