Pick up the phone!

Nu har jag övertalat mamma att hänga med till Gerda. Det är ju Arne! ;D
Benen känns sjukt sega, men jag måste! ><

Ska The Ark bara spela en timme i Sundsvall? Det tyckte jag var väldigt snålt!!
Tänk att det bara är 14 dagar kvar. Åh, det kommer bli så kul! :DD
Dom jag ser fram emot mest är Ark, Hellacopters och HCS. Det kommer bli bäst. Och min mamma ska INTE stå framför mig och hoppa. Det händer bara inte!
(Har ni sett att Moto Boy bara ska spela 30 minuter?! xD *jag och mamma hoppar runt helt skadeglada* ;D)

Mamma: Vilken dag spelar E.M.D?
Jag: Vill du se dom?
Mamma: Ja, så att man kan stå där och skratta!
Jag: OH, DET VILL JAG OCKSÅ!!! :D
Vi är pure evil! :D MOHAHAHA!

Min mamma har blivit lite snällare och börjat acceptera Bowie. Det är bra. Nu ska jag få beställa böcker från amazon.

Nä, nu ska jag läsa lite mer i nya MOJO. Måste klippa ut Gene! :*

Kommentarer
Tessan

Haha bara 14 dagar kvar inte så länge än då..men jag saknar dig<3! "/ Din mamma är nog coolast :P fast det visste du redan! ;)

2008-06-19 @ 18:34:25
URL: http://lillrosen.blogg.se/
marina

Jag är inne nu .. men du sover väl? du får börja gå upp tidigare eftersom det är på morgonen jag sitter här jämt ;) Kan inte du komma hit så fort som möjligt? jag saknar dig så jävla mycket. Det är helt sjukt. jag sitter här & gråter nu .. tänker på tommy hela tiden.. & idag äre midsommar & det suger totalt för inget kommer vara som vanligt .. & mimmie kommer 15:30 stannar hela helgen.



Jag vill komma på malmöfestivalen ja! men ingen annan vill åka med mig.. ingen chans att jag kan få sova hos dej? Då kommer jag nog helt klart få åka! fast du kanske redan har någon som ska komma? aja. annars får jag väl hitta på något.



Jag vill ha dig här nu .. fuck!

ÄLSKAR DIG! <3

2008-06-20 @ 11:39:02
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0