På ballkongen

Sitter ute på ballkongen och vet ni hur skönt det är? Regnar lite, men inget kommer där jag sitter. Om axlarna har jag filten som luktar död människa enligt Filippa, och det kanske den gör. Den tillhör ju en död person. Men sånt är glömt. Här är skönt. Mott the Hooples All The Young Dudes spelas på låg volym.
Har inte bestämt mig än om jag ska gå och lägga mig eller inte. Antingen är jag uppe hela natten och sticker och springer med Emma tidigt imorgon eller så går jag och lägger mig och sover till 12. Får väl se..
Glad överraskning är ju mailet från E. Ska svara. Sen ska jag hämta min dagbok och från skenet av några värmeljus berätta vad som hänt idag.
Kvällen tillbringades hos Boel. Skönt att komma ut. På tisdag blir det vernissage. Det blir nog bra.
Nu sover alla. Tror jag. Måste hämta min laddare till datorn om jag ska fortsätta sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0