Oranget nagellack

Klar med alla posters. Får rådfråga mamma imorgon ..
Det var inte såå många Arkaffischer som fick tas bort. Bara dom som är från Melodifestivalen. Men det var väl dags. Så pasé! xD

Måste hitta nåt att ha på mig imorgon. Kan bli tufft med tanke på att jag inte strykt på 100 år.

Folk borde snart komma hem. Matilda kommer om.. aslång tid! Evelina kommer hem om exakt en vecka. Ska bli skönt att ha någon vettig person att snacka med - finally!
Just det! Måste köpa biljetter till Backyard Babies konserten också. Lalalalaa, det kommer bli super! :*

Nu ska jag dricka mitt te och skriva lite. Sen måste jag väl sova.
Det känns bra att det sitter en Bowie på väggen och vakar! :)

(btw, en knasgrej hände idag på Gerda som jag bara måste berätta för dig, Marina! xD)

Kommentarer
marina

Jag prata med my mooother. & jag följer med på dendära byb konserten om jag inte blir som värsta bihanget? Oo jag vill inte förstöra nått haha. men lix kul om du o therese går & jag sitter hemma med din mamma & pappa och tittar på typ .. rapport! xD

& yeeeeS tell me tell me! :D

2008-06-26 @ 04:52:38
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0