Med rytmiskt vaggande höfter..

Ojoj, vilken kväll.
Började med att jag grät när jag snackade med Therese.
Sen skrattade jag när jag snackade med Johanna. (Som berättade sin Jag-träffade-Persbrandt-histora! :D)
Sen blev jag nervös när jag snackade med Jojja.
Och nu blev jag helt glad när jag kollar på klippet från Allsången med Ola som sjunger Jazzgossen! :*
(Humörsvängningar? M-hm!)

Haha, nu snackar jag om apotekets tamponger med Carro. Bigsize. Sånt gillar vi! :D

"..som har tusch på sina ögonlock.." :) Oh, Ola - shake that ass! :'D

Imorgon händer det inget. Eller.. nä. Jag ska nog skriva en packlista till S-vall. Sen får jag se om jag går ner till IP för tydligen är det glassorientering (eller glasstipspromenad?) där. :) Och träning. Ofc.

Aj, måste resa mig nu. Mitt knä.. Så grymt jobbigt. Ajajaj..


Kommentarer
barso.

Sånt gillar vi!

2008-06-27 @ 03:05:19
URL: http://jaghotarulven.blogg.se/
marina

^blåsa på knäet^ grammatik? ohjaa-a det är jag bra på xD

2008-06-28 @ 12:56:24
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0