Mandela 90 år!

Queen är på TV. HAHAHA, fan vilka gubbar dom blivit! Speciellt trummisen! OMG! Herregud. Det är ju nästan pisamt att kolla på! xD
Kanske lika pinsamma som Sex Pistols tydligen är nu. Fan vilken tur att vi bestämde oss för att åka till p&l! Sex Pistols är dåliga och Hellacopters kommer ju till Gatufesten också! :D
Åh, Show must go on! Gubben bakom trummorna dör typ nu. Han orkar inte mer! xD Freddy, kom tillbaka!

Måste komma på en bra present till Marina också. Och ofc - till mamma! Ska helst ha den klar innan Sundsvall!

Yeah! We will rock you! (Men snälla May, klipp dig! Du är typ 60 bast!! XD)
Oh, We are the champions. Varför får jag en känsla av att detta är ett medley? xD

Kommentarer
marina

Dissa inte Queen! :'O dom är ju typ bara världens bästa grupp! ( Yes, jag tycker the ark är Sveriges bästa grupp haha ) Dom är itne alls lika bra utan freddie. aldrig emn vafan. jag blev helt lycklig av att se/höra på dom igår haha. Nu tittar jag på mannen som kunde tala med hästar, för typ .. 5 gången! jo,ja, jag har ett liv jag lovar!

OCH du behöver itne köpa någon present. det är bara pinsamt att få anyhow xD haha jag suger på att vara tacksam. Fan cvad onödig kommentat. shaoo! <3

2008-06-29 @ 15:04:20
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
marina

stava kan jag också! ohyeSSSS!

2008-06-29 @ 15:07:56
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0