Juno

Trevligt hemma hos Johanna och filmen var bra.

Funderar på om jag kanske ska gå och lägga mig tidigt idag. Eller ja.. innan 03.00 i alla fall. Så att jag kommer upp i rimlig tid imorgon.
Har inget speciellt att göra imorgon så ni kan gärna ringa och underhålla mig eller hitta på nåt med mig! :)
Annars tänkte jag väl faktiskt fixa min cykel (Wohoo, bravo. Det har ju bara gått 2 månader..!)

Fast om rörfixarna och avloppsrensarna är här imorgon får jag vänta tills dom har slutat klockan 16.00. Sånna män som stirrar och jag har ingen lust att lägga mig på alla fyra när dom står och glor..!
Ska nog träna också. Och om jag vaknar innan 16.00 kanske jag sticker ner och kollar hur det går för Emma på idrottsplatsen.

Nu ska jag kolla på Labyrinth och dricka te. (Bäst om Jojja hade varit här ju! ^^)


Kommentarer
Tessan

Jag saknar dig sweet vad ska jag ta mig till innan jag rutnar utan dig :O snart sundsvall också då jag ska få träffa dig och din mamma och jojja och hennes mamma antar jag xD Hahaha ja det komemr bli lyckat vi kommer äga hela konsetern sen erat Te party kommer säkert gå jätte bra! Saknar dig så hjärtat blöder3< "/

2008-06-16 @ 13:58:36
URL: http://lillrosen.blogg.se/
Jojja

JAA!!! Tänk om jag vart där...det hade vart AAAASKUL xD

2008-06-16 @ 20:27:46
URL: http://jojjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0