Home

Ah, hemma från avslutningsmiddagen. Den var mycket trevlig, men jag orkar verkligen inte skriva nåt om det ikväll. Har skitmycket att berätta. Okej, en del saker kanske inte ska skrivas såhär offentligt! ;D
Bilderna blev bra och fina. Lägger ut och skickar runt imorgon! xD

Jag *visar min pappa bilder*: Kolla mig, helt mobbad!
Pappa: Vadå mobbad? Du är väl inte mobbad?
Jag: Jo.. alla andra har sommarkläder i rosa och vitt. Själv kommer jag där i svarta kläder och massa svart smink! xD
Pappa: Ja, men varför ska man se ut som alla andra?
Wohoo! (Känns som att min pappa har fattat! xD)

Nu ska jag nog snart sova.. Eller, är det nåt bra på TV inatt? :D

Kommentarer
Jojja

Tjohej! Roliga pappor är bra, som min som gillar Bowie<3 även om han är totalförbjuden att gå på konsert tillsammans med oss och Bowie börjar turnéra igen...!

2008-06-06 @ 00:52:01
URL: http://jojjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0