Hej hopp Sommarlov!

Grillningen igår var tråkig. Jättetråkig. Jag stack rätt tidigt. Eller smet rättare sagt. Dom andra var ändå upptagna med att leka snurrlekar. Somnade i princip direkt när jag kom hem.

Idag har jag varit på biblioteket och lånat 8 böcker jag förmodligen inte ens kommer läsa och 2 Bowie-skivor. En hade dessutom en liten bok med bilder som jag måste kolla mer i! :)

Om en halvtimme ska jag träffa dom andra utanför Johanna så det är väl bäst att jag plattar mitt hår och sminkar mig.

Kommentarer
Johanna

Ifall man lånar skivor från biblioteket. Kan man då kopiera musiken till datorn utan att de märker det? X'D

2008-06-15 @ 13:49:42
URL: http://kramelikram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0