Hej!

Tänk att det bara är 5 dagar kvar med 9A. Helt sjukt faktiskt. Innan har jag längtat och längtat och LÄNGTAT till skolavslutningen i nian.
Det är inte så att jag inte längtar, för det ska bli sjukt skönt med sommarlov, men ändå. Det känns ändå sorgligt med skolavslutning. Jag har ändå gått tillsammans med dom i en hel evighet. Mer än halva mitt liv. Vissa nästan hela mitt liv.
Hur ska man göra på fredag? Ska man kramas och liksom "Ja, det var kul att känna dig, men nu ses vi inte mer!". Från att ha träffats nästan varje dag i en evighet till att inte ses alls eller bara stöta på varandra nån gång..
Jag ska erkänna att jag är livrädd! Livrädd för att lämna. Livrädd för att börja gymnasiet och livrädd för att bli vuxen!

Kommentarer
elin

jag känner precis samma, vi ska kramas ihjäl. För man vet ju redan nu ungefär vilka man momer träffa senare. Åh, så skönt men så sorjligt!

2008-06-09 @ 12:23:00
URL: http://jagelin.blogg.se/
caroline.

Snyft. Ditt inlägg satte sig verligen.

2008-06-09 @ 17:02:05
URL: http://jaghotarulven.blogg.se/
Johanna

Precis exakt så är det!

Gud, det kommer kännas svårt.

2008-06-09 @ 17:27:31
URL: http://kramelikram.blogg.se/
Jasmin

Hej! Nu ska jag kommnetera något snällt för att du ville :D



Skolavslutniongen kommer bli sorglig. Men ändå rolig. VI SLUTAR JU 9:an! :D Tänk dig vi slutar 9:an.

Men hur glad jag än är över att vi slutar 9:an kommer skolavslutningen vara sorgligaste :''( Jag kommer sakna alla heelt mycket! <33

Men puss på dig! :**



2008-06-10 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0