Halli Hallå!

Så, nu ska vi se om detta funkar..
Förra inlägget. Det skulle inte bara vara en bild, jag hade skrivit västa långa saken till den bilden, men allt försvann och det var bara bilden som publicerades. Orkar inte skriva om det jag skrev, men det handlade i alla fall om att Emma tagit ner den bilden som saknas bakom mig på bilden! xD

Dagen har varit väldigt stressande och alla har typ fått damp på Emelie, inte minst Emma. Jag har fått damp på fler, men vafan, man får bita ihop. Det är en dag kvar och vi hinner inte med bråk i vår grupp.

Imorgon är det bara en massa redigering som gäller. Måste tyvärr gå till slöjden också. Jag hatar slöjd. I alla fall dom sista dagarna. Man vill ju slappa, men det har man inte tid med för då måste man gå till Ingvar och sy..

Nä, nu ska jag skriva klart mitt mail till Evelina och sen måla mina naglar med stärkande medel och tvätta av "Abra Kadabra" från min arm. Så ser mitt kväll ut. Tjohej!


Kommentarer
marina

kompierar du inte din text innan du trycker på knappen? haha. det gör allti jag ifall det separ sig som det brukar göra .__.

2008-06-11 @ 06:45:39
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0