God morgon!

Men oj! Är klockan redan halv 7?! Jag har ju inte ens hunnit gå och lägga mig än. Funderar på att skita i det och sen gå och lägga mig tidigt ikväll istället. Så att min dygnsrytm ändras tillbaka. Typ.
Sitter och chattar med Marina. Allt är som vanligt. Det är definitivt sommarlov nu.
Vi sitter och planerar hennes resa hit. Kommer bli toppen. Nä, bättre än toppen t.o.m! :D Lund, Netto (...), BYB, Malmöfestivalen. Therese kommer också. Fast några dagar senare.

IDAG ÄR DET EXAKT EN VECKA TILL SUNDSVALL. Herreguuud. 8 dagar tills jag får se The Ark igen. 245 dagar sen sist.

Yepp. Back to the chat!
Nu berättar hon nån perverst rolig historia om hennes kompis! xD

Kommentarer
jayne

godmorgon...eller gonatt...hi hi hi.

Malmöfestival...men den är väl när skolan startat igen...eller har d eändrat på den??

Hur ser dagen ut...vad ska du göra för att roka vara uppe....??

2008-06-26 @ 06:53:29
URL: http://jayne.blogg.se/
marina

moohow ngn som kommenterat innan mig! oh nooo :'o

nu dog jag lite innombords.. xD

HAHAH nu äre en ännu PERVERST rolig historia! hahah sexgalen desperat 14 åring vafan! HAHA fast kan man kalla det för historia? ja det gör vi! :D

YEAAAY! jag längtar så sjukt mycket nu! vi kommer hare bäst. hänga utanför Netto? hahah sen äre festival o shit! :D när ska vi bestämma vilka vi ska se? moahah. längta ohyeS! åhh. alldeles för lång kommentar xD haha.

men jag måste bara säga. TIDIGT I KVÄLL! för annars blir jag lämnad ensam på msn )): det gillar vi inte!

2008-06-26 @ 07:17:01
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
jayne

jaså...festivlane burkar ju vara efter skolstart...mindre stök då..tror jag anledningen var. Jo.. jag ska dit lite.. tycke rinte om när d esprider ut den så här...var roligare innan när allt fanns runt city. Tycker jag...

Hur ser dagen ut annars då.... drick massa med koffeindryck...???

2008-06-26 @ 07:23:46
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0