:)

And the streets of Brazil säger:

ja men ändå? HAHAHA..vem känner för det? jag är glad att säga att jag aldrig vart så uttråkad

Sanna.    Längtar till Sundsvall! (: säger:

du blandade massa parfymer? xD

And the streets of Brazil säger:

HAAAHAHAHA..jag visste att du skulle använda den emot mig nån dag xD

HAHAHAHAHA, varför dyker alltid "usch45-smileyn" upp i våra samtal? xD
Längtat efter att prata med Jojja hela dagen! :D (och nu när jag väl får det är jag så trött så jag tror jag dör! xD)

Vad ska alla göra imorgon? :D


Kommentarer
Jojja

hahahahahaha

det är dags att erkänna det..vi är bestatta av usch45-smileysen! usch45-smileysen tar upp för stor del av vårt liv..

JAG ÄR RÄDD.

2008-06-06 @ 01:09:43
URL: http://jojjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0