(bah)

Hejhej!
Nån har klagat på att jag inte bloggat så mkt idag (*host* Jojja *host*). Har helt enkelt inte hunnit.

Var ju som sagt på Nova. Där fanns inget. Tack som fan. Där slösade jag bort 1 timme som jag kunde gjort annat på! Fick panik i provrummet också. :'/
Deppdepp, men Jojja fick mig verkligen på bra humör! HAHA, finns så mkt jag egentligen skulle vilja berätta om henne, men klockan närmar sig 1 och jag har precis gjort klart min NO-power point för andra gången ikväll (varför i helvete sparade min dator inte den första gången!?)

Jag och Jojja har diskuterat framtiden. Vad ska vi bli när vi bli stora..?
Sanna. säger:

Det eller Olas personliga hårfluffare :D

And the streets of Brazil säger:

HAHAHA...då kan jag va hans personliga Salo-slinga-färgare och armhårs-kammare :D:D naaaajs!

And the streets of Brazil säger:

HAHAHAHAAH!!!!xD

Sanna. säger:

hahaha, armhårskammare! xD

Sanna. säger:

Fan va bäst vi hade haft!! :D:D

And the streets of Brazil säger:

Yeeeaaaah!! :D

And the streets of Brazil säger:

HELA tiden va omkring honom och fluffa lite och kamma lite med en special kam som passar armhålor och färga slingan var 3: e minut!

Sanna. säger:

haha, bara för att han verkligen inte ska ha nån utväxt. xD

And the streets of Brazil säger:

inte den minsta lilla ens xD
And the streets of Brazil säger:

HAHAHA xD...seriöst, kan vi inte fråga Ola om vi träffar honom i sundsvall??????

Sanna. säger:

hahaha, vågar du det!?!!

And the streets of Brazil säger:

första gången jag möter honom (grymt bra intryck) xD

And the streets of Brazil säger:

NEJ!! men VI vågar det!!tänk om han tar det seriöst..*pinsam stämning, pinsam stämning*

Sanna. säger:

tror du verkligen han tar "kan vi få va dina personliga hårfluffare och armhålskammare/salo-slingare?" på allvar? xD

And the streets of Brazil säger:

HAHAHAHAOkej då..kanske inte xD HAHHAHA!!!!

And the streets of Brazil säger:

han kanske blir livrädd!!!!!!

And the streets of Brazil säger:

..hahha, det skulle va grymt kul...xD


Hahah, sen ska vi allihop gå tillbaka till hotellet och ha teaparty! :D Sundsvall kommer typ vara det bästa detta året, jag känner det! :D

Nu ska jag dricka te och sen lägga mig på madrassen. Fatta skönt det är att sova på golvet! ;D


Kommentarer
Jojja

HERREGUD VA SKOJ DTE SKA BLI!!!!:D:D:D:D

29 dagar kvar...(inte för att jag längtar och håller räkningen) xD

2008-06-04 @ 22:20:42
URL: http://jojjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0