2 juni! :O

Hela det senaste dygnet har varit helt sjukt underbart.
Jag känner mig lycklig. Nästan helt genomlycklig (om det inte var för all jävla läx-ångest hade jag kunnat sudda ut "nästan"..)!

Dagen hos Matilda var så härlig.
Har inte träffat henne på.. 2 veckor blir det va? Eller mer? o.O
Vi babblade non stop i 4 timmar (to catch up) medan vi bakade pizzabulle-familj som Glenn skulle få! HAHAHAHA, ja herregud! x'D Glenn behöver banta! LALALALA :D (Vet inte ens vem denna Glenn är, men jag förställer mig en jättetjock Glenn Hysén! xD)

När vi hade babblat på om att möjligt (killar, fester, problem, läxor, kompisar, ångest, sommarlovet, sjukhuset, Glenn, helgen och massa massa mer! xD) gick vi ner på hennes rum för att kolla på film.
Hennes bästislista låg framme och vet ni!!!! JAG VAR INTE MED!!! :O MEN! HON HADE SKRIVIT SIG SJÄLV PÅ 10:E PLATS! :OOOO
(Mats var inte heller med. Om jag bara hade vetat hans nummer eller i alla fall efternamn hade jag ringt till honom och berättat det!! XO)

Vi kollade på film och sen åt vi goda korvar och sen kollade vi på mer film och sen på LA ink och sen på nån annan serie och sen nån annan film och sen Parlamentet och sen upptäckte jag att klockan var 9 och fick fetångest för att jag inte gjort nån läxa denna helgen så jag cyklade hem som en galning.

Resten av kvällen chattade jag men Jojja! (HAHAHAHAHAHHAHAHA XD) och gjorde SO. 
Jag har gjort Jojja lika beroende av Dancing in the street-musikvideon som jag! xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAH xD "nä fasen då! han skulle se mig som sitter här och sett den typ 15 på en kväll xD"
OM Bowie gör nån mer turné ska vi två stå längst fram! :D (Vf inte följa turnén? :D)

OCH! Jojja ska sova på samma hotell som mig! :D MOHAHAHAHHA! Kommer vi få det kul eller?! :D Det är helt craaaazy! Jag har känt henne i... ett dygn och det är redan bestämt att hon ska bo på samma hotell och vi ska på Bowiekonsert tillsammans och allt! xD Hahaha, helt knas. Känns som jag har känt henne hur länge som helst ju! xD Iaf mer än 24 timmar! xD
Ikväll berättade jag för henne om mitt första möte med The Ark. Hon tyckte det var bättre än bio. Hahha, söt! :**


Nu borde jag nog sova. Ligger på en madrass på golvet. Ska sova här inatt. XD

(btw, kan ni fatta att det är 2 juni idag. REDAN! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0