På väg till Sundsvall (Kl: 11.04)

Nu sitter jag på tåget till Sundsvall. Eftersom min mamma är jättesnäll och bokar förstaklass har jag tillgång till trådlöst nätverk! Yesyesyes, resan är räddad! :D
Sitter mittemot mamma. Brevid henne sitter en kille i jättestora, guldiga brills.
Brevid mig sitter en tant som bara vill snacka biljettpriseroch begravning. Suck. Jag lyssnar på Ebba Grön istället.
Just nu kör vi bara genom massa skog vilket betyder att vi måste vara i Småland. Oj, där kom lite vatten också! xD
En gubbe sitter och glor på mig. Måste erkänna att det är lite läskigt.. .__.
Vi har snart åkt tåg i 1,5 timme. Tiden har gått jättesnabbt! Jag har läst Mojo, Men helst av allt vill jag hångla med nån och jag har kollat på David Bowie - Heroes-klippet 8,5 gånger.
Känner att jag är lite sugen på kaffe. Men jag orkar inte resa på mig.. Ola är i tidningen. Det är trevligt.

Kommentarer
Tessan

Hahaha snart ses vi om typ 5 timmar eller så:P Miss you<3 ^^

2008-07-03 @ 13:10:28
URL: http://lillrosen.blogg.se/
Nilla

Många som är på väg till Sundsvall nu för att se The Ark. Efter intervjun med Martin i tidningen så blir förväntningarna stora på showen.

Ses i Sundsvall

2008-07-03 @ 22:08:01
URL: http://alliwantistheark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0