SUNDSVALL: Dag 4

Nu sitter jag på tåget hem. Tydligen är vi i Östergötland eftersom vi snart kommer till Linköping. (Visst ligger det i Östergötland? xD)
Nu är det "bara" Småland och Skåne kvar. Mår lite illa av att sitta och skriva här, men det är det enda sättet att fördriva tiden utan att tänka allt för mycket på att jag behöver gå på toaletten. Hur länge kan man hålla sig innan man dör?
Kommer hem runt 18.30 - jag kan hålla mig tills dess! Kanske? :/
Skickar bilder till Jojja också. Det blev ju faktiskt en hel del bra! ;D
Nu regnar det ute.

Vilken skillnad det är på Sverige ändå. Runt Sundsvall var det skog och berg och hus lite blandat och folk gick ute och rastade sina getter. Här är det mest gräs och skog och i Småland är det bara skog i princip. Sen kommer Skåne! Yes. Varför känns det alltid så jävla bra när man närmar sig sitt hem? Det var som när jag varit hos Marina. Då var jag så jävla glad när jag klev av på Lunds station och hörde att alla snackade skånska så jag fattade vad dom sa! :D Det var typ underbart! xD

Har fortfarande ont i min rygg. Ska bli skönt att lägga sig ner sen. :) Jag tror Matilda kommer hem idag. Hon borde VERKLIGEN göra det. För att vara borta 3 veckor utan ett pip är smärtsamt!

Iiiiiiteeeems fooor reaal yeeah! (8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0