Plastic fantastic ^^

Idag körde vi först till Höganäs. Där köpte vi inte så mycket. Några gummigrejer bara! ;D (Det självklara när man är i Höganäs! ;D) Och böcker. (Ofc, detta är familjen Andersson. Alla som varit här vet vad jag menar! xD) Jag har upptäckt att min pappa är en snobb! xD Idag ville han köpa en märkeskavaj. Tss..

Sen körde vi till Helsingborg. Där gick vi på Dunkers. Kollade först på den "Plastic fantastic!"-utställningen.

En massa föremål som är i plast. Allt var ordnat efter färg och vad det var. Jättekul att kolla på. (Trots mina föräldrars "Åh, en sån hade jag!", "Känner du igen denna?" och "Denna hade man till..") 

                   

Vi kollade även på någon rätt tråkig utställning med gamla grejer. Brukar ju vara rätt kul, men dom hade gjort det så tråkigt. Det roligaste där var nog 2 svettband från Roskildefestivalen -03. Hur hamnade dom där liksom? xD (Grejer från 1800-talet och så kom det där! xD)
Resten av familjen klagade bara hela tiden så vi var tvungna att dra! xD

Fikade på nåt trevligt fik som pappa visade oss. En massa gamla grejer (igen! xD) och sånt där man kunde kolla på. Mamma skulle lära mig nåt på min iPod touch, men min är inte lika uppdaterad som hennes. *surar* Får faktiskt ta och fixa det nån dag nu..

Alla går runt och sjunger på soundtracket från Mamma Mia här hemma just nu. Favoriten för min del just nu är Our Last Summer. (Colin sjunger 700 gånger bättre än Pierce - varför kan inte alla inse det? ><) Mamma ska se den imorgon IGEN! xD

I can still recall
Our last summer
I still see it all


Kommentarer
viktoria

häftigt :D

det är kul med lite annorlunda saker

2008-07-29 @ 19:10:59
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Brääs

Utställningar är mysiga. Tycker om sånt ^^ Kan vara ganska roligt ibland!

Din dag låter kul! :D

Svar på din kommentar: Jag vet att det är varmt, men ja. Ganska gott att dricka te utomhus! xD Får ta ett iskallt glas vatten bredvid :P

Ja jag kollar på det ibland, när det inte finns ngt annat på tv. Det är ganska bra! Jag ska också dricka te då XP

2008-07-29 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0