Brasse

HAHAH, jag ÄLSKAR Brasses sommar-engelska. Den äger allas engelska! :D
Ikväll tyckte Brasse det var läskigt. Det var nämligen en gubbe som stod och snackade på sin balkong. Kan varit mig han snackade med, fattade aldrig det. xD Han var i alla fall sur.. Såg honom först inte eftersom det var så mörkt, men när han gick in kom det ljus innifrån och.. han var naken! >< Brasse blev rädd. Fast hon inte ens var här! xD
Sen var jag ju tvungen att testa henne också. (Haha, sååå kul var det inte! ;D) När man inte sovit så mycket blir det mesta kul. Nettobladet (som jag verkligen INTE läser!) t.ex! xD Och att hon blev mullig på Filippas test! xD
Brasse gjorde min dag. Hon är fin. :* <3

Alla barnen använde kondom förutom Brasse, hon använde en ICA-kasse.

Alla barnen springer ifrån styckmördaren utom Brasse, hon ligger redan i en kasse.


Kommentarer
BRASSE

HAHAHAHHAHAHA BRASSE IS IN THA HOUSE! Kommer du ihåg det? När Jenny skrattade så mycket HHAH det var när "vi" Jacob sa så och ingen kunde håkla sig för skratt HHAHA. Minnen haha.

Jag tyckte det var jätte läskigt idag. Jag är fortfarande lite rädd.Han kunde ha skadat dig :O

Och det testet. Att du ens kom på något sånt HAHAHHAHAH du är riktigt kingig du som alla börjat säga! ;D

Vet du. Att jag blev halv lite över mullig. deppis Men det ordnar sig. Ska bara dricka min cola XD

Förresten kolla netto snälla! Mobilt bredband :O sån ska jag köpa. 799 billigt tror jag! Då kan vi chatta nätterna långa! :D

Love yoou! Måste hitta ett smeknamn till dig.

Tjenena! Sockersöta du! :***

2008-07-29 @ 00:54:45
Anonym

Och vet du vad!



YOU MADE MY DAY!

För att du är bara allmänt underbar och snäll och bäst! Glöm inte det :')

2008-07-29 @ 00:56:32
Anonym

HAHAHAHAHHAHA

Kom du på dem precis? HAHHA Hääärlig du är! I like it! :D

Alla barnen satt och lekte förutom shteek för hon satt och blev blek.

Å nej, jag är inte bra att komma på alla barnen haha.

2008-07-29 @ 00:59:40
elin

em Sanna, vem är Brasse?

2008-08-01 @ 19:39:12
URL: http://jagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0