SUNDSVALL: Dag 3

Sista inlägget innan internet lägger av:

Lördagen den 5 juli 2008, 18.24

Vi åt frukost sent och letade igenom alla tidningar. Vi var med. Såklart! ;D

Fixade till oss och satte oss i receptionen och snackade. Och drack skitäckligt kaffe bara för att liksom!
Sen bar det av till EMD-konsert! xD HAHAHA, vi bestämde oss för att inte skratta utan låtsas att vi var fans. Det var skitkul. Blåsa såpbubblor och rita hjärtan i ansiktet! xD

Danny blev typ kär i Jojja för de hade ögonkontakt rätt ofta tyckte jag. Eller så var det för att hon hoppade högst av alla och hade en neongul jacka! xD
Sen stack vi till myrorna och då regnade det som fan och sen stack vi till hotellet och sen för att äta. Tog aslång tid, men det var ändå kul! "Spring, bitch!" ;D
Sen skulle Jojja och Therese åka hem. Sorgligt. Jag vet inte hur många gånger jag kramade och pussade och smekte Jojja. Oräkneliga gånger tror jag! xD När vi kom till stationen var tåget inställt. Tyvärr var de ändå tvungen att åka i alla fall. I buss! ><

Fan va jag saknade Jojja. Direkt när hon gick på bussen! xD (Galet!!!) Saknar henne ännu mer nu! Måste prata med henne imorgon. Annars är det knas.
När de åkt (efter många slängkyssar och charader! xD) gick jag tillbaka till hotellet. Runt 19 gick vi ner till Gatufesten och kollade på Amanda Jensen. Dåligt. Falskt. Stack sen till Håkan. Tänker inte kommentera låtar och röst för alla vet ju att jag inte gillar honom, men han var ju underbar mot fansen. Helt jävla underbar! :*

Köpte godis och nu vilar vi lite på hotellet medan vi kollade på Scrubs. Maratonet är helt tråkigt. Nya avsnitt ju! ><


Hellacopters ikväll och det kommer bli mys. Hoppas de kör Carry me home! ^^


Senare, 23.46:

Jag dör. Dördördör. Är hemma från Hellacopters och gissa vem som var där? DREGEN!!!! :D

Och vet ni, vet ni, vet ni?! :'D Han var extra sexig idag och jag dog typ då. Nu måste jag lyssna på massa Backyard Babies känner jag.

Helt plötsligt kom han bara ut och var underbar hela han! Älskar hans hjärta. Det är så fint! :*

Nä, nu ska jag sluta skriva om Dregen, jag tror alla förstått att han var (OCH ÄR!) underbar!

Under Hellacopters hamnade vi bland en massa gubbar som dansade sina löjliga danser och headbangade! xD Mycket roande!

Nick var fin i sina kläder. Kennys frissa är speciell. Jag bara tänkte på om det hade hållt om jag hängt mig där! xD
Egentligen ville jag stå längre fram och hoppa och skrika och allt, men jag orkade helt enkelt inte. Så jag och mamma stod några meter bak istället! :)

Detta är fan den bästa festivalen jag varit på - ever! Den var så underbar på många sätt. Banden var bra, folket var trevligt, sakerna var roliga - allt var helt enkelt bra! :D

Men trots allt ska det bli skönt att komma hem. Nu när inga Arkfans är här är det ju inte lika kul! xD

Ska bli skönt att komma hem och sova ensam i en säng på ett eget rum. Bara allt med tågen funkar imorgon så vi slipper buss. Jag klarar inte buss! ><


Nu ska jag avsluta hela festivalen med att packa istället för att gå på efterfesten i rummet längre ner dit jag är bjuden! xD


Kommentarer
Jojja

JOJJA <3 DANNY = SANT 4-EVER

2008-07-06 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0