Queen - Radio Ga Ga

Idag är det 15 dagar till jag åker till Stockholm. 19 dagar sen jag var där sist!
Det ska bli så himla kul! Längtar så sjukt mycket! Vi ska hitta på så mycket kul!

Har redan börjat planera saker. Eftersom Jojja tvingar med mig på Moto Boy ska jag faktiskt bestämma nåt vi ska göra.. Hon måste visa mig Shock och alla andra sånna affärer (typ den på Biblioteksgatan som jag aldrig hittat! xD). Och Beyond Retro SÅKLART! :D (London-känslor)

Sen ska vi fika på Svart Kaffe och kolla var Sylle bor. Och sen såklart se Mannen utan ansikte och Labyrinth (äntligen har jag nån som vill se dom med mig och diskutera allt Bowie gör i minsta detalj!! ;D) Och jag tar kanske även med David Bowie - Starman och The reality tour! :D Det kommer bli superbästochtoppen! :D

Nu ska jag sluta drömma mig bort och städa lite istället! Om jag har tur är Matilda ledig imorgon så jag äntligen kan få träffa henne!

Kommentarer
Viktoria

ohh ska du se moto boy den 15 augusti eller på sommarkrysset?

2008-07-22 @ 21:59:00
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Viktoria

okej, jag ska se honom på ung 08 den 15 augusti

2008-07-23 @ 09:57:07
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0