Natt

Jag kan inte låta bli att le lite för mig själv här i mörkret. För det verkar ju faktiskt som att även detta kan lösa sig. (Och kanskekanskekanske last forever?)
Dom andra sover. Jag kan inte sluta lyssna på Beatles. "With a little help from my friend" går om och om igen. Den är lovely!
Imorgon ska jag klippa mig. Sen får jag se vad som händer. Kanske drar iväg till Media Markt så jag kan trycka ut dom sista bilderna till min Sundsvallsbok. Nästa vecka måste allt som är kvar inhandlas!
Och! På lördag är Backyard Babies på TV. :D Deras nya video är bra. Skuggorna är roliga och jag älskar när Dregen sjunger i början! :)
Annars har det hänt noll grejer idag. Höjdpunkten var när jag vaknade och såg att jag hade 4 sms varav 3 var från Jojja! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0