Natt

Borde verkligen gå och lägga mig nu. Inte för att klockan är speciellt mycket (på sommarlovet går jag i princip aldrig och lägger mig före 4), men om 2 dagar (egentligen bara 1 dag) åker jag till Sundsvall. Tidigt!
Men jag kan inte sova. Jag är alldeles för upplivad för det. Jag kom in. Om 1 månad och 18 dagar har jag redan varit på min allra första dag på Spyken. Det kommer bli så jävla bra känner jag. Det är min tur nu - faktiskt!
Och nu när jag vet att jag kom in behöver jag inte sitta och gräma mig över att mina betyg var dåliga. Om det inte hade varit ett helvete så hade jag orkat mer och fått bättre. Men nu blev det som det blev och mina betyg fick lida.. (Men att ha MVG i SO, svenska och engelska känns rätt bra nu när jag ska gå Samhäll!)
Imorgon måste jag vara väldigt strukturerad om jag ska hinna med allt som måste hinnas med innan Sundsvall. Mer saker måste köpas och en Bowiebild måste tryckas ut. A4 papper kanske blir bra i alla fall? Just det! Idag har jag lagt hela min månadspeng på saker från Media Markt. Fattar inte hur det kunde bli så jävla dyrt?! 2 paket fotopapper och ett (om jag ska vara ärlig rätt fult) skydd till min iPod touch. Och ett nytt USB. 446 kr! Är inte det helt sjukt?!
Fast när jag tog ut pengar fick jag en glad överraskning när jag såg att jag hade 2500kr kvar på mitt konto. Och mamma är skyldig mig 2000kr! Känns bra. Känns mycket bra! (Fram tills Scrubsboxen kommer och jag är skyldig henne massa pengar! :O)
Känns som detta blev ett världigt långt, tråkigt och ointressant inlägg, men jag fortsätter i alla fall! (För Carolines skull! xD)
Förutom allt det så köpte jag fina pluppar att limma under ögonen. Tyvärr var saken till Jojja slut.. Köpt ett kort till mamma också. Får ut och fortsätta leta imorgon! (Men Caroline och Emma gav mig ju bra idéer. Not!)
Var på Hannas och Yrsas vernissage idag. Trevligt. Längtar efter Carolines och Elins! ^^ 

Mina fötter är kalla och jag vill testa det nya iBob-skyddet.
So long!


Kommentarer
Jasmin

Wie du kom också in. GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :DDDD

Och tack! ;D

Från tisd-onsd är jag borta nästa vecka. När kommer du hem från sundsvall! Du får ha det så roligt däär! :D

Vi får höraas av om när vi kan träffas! Har fortfarande inte hittat min mobil :''( :* <33

2008-07-02 @ 13:04:28
Viktoria

ohh trevligt med s-vall :)

dit ska jag med

2008-07-02 @ 18:58:15
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
viktoria

japp

det blir spännande :) fin blogg oxå :)

2008-07-02 @ 19:12:56
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0