Mötley Crue - Home Sweet Home

Jag känner att det var längesen jag uppdaterade. Har inte haft tid eller ork. Imorgon åker vi hem. Väckarklockan ringer om mindre än 6 timmar. Då ska jag upp och tvätta håret och sen städa hela jävla huset!! (Och vilken låt passar bättre än Home Sweet Home av Mötley Crue såhär kvällen före avfärd!? ^^)

Det ska bli skönt att få använda en bra dusch så att håret kan bli riktigt rent på 10 minuter istället för 35! Och det ska  även bli så jävla skönt att få ett eget rum igen. Känns lite jobbigt att man måste gå på toaletten för att vara ifred! (Och inte ens där egentligen eftersom det bara finns en toalett och det bor 3 andra i huset..)

Det har varit kul att bo här. Och Guild var asbra igår. När jag kommer hem och har sovit ska jag berätta mer. Men jag orkar inte inatt! Det enda jag vill göra nu är att läsa lite i böckerna jag köpte i antikvariatet på Tjörn och sen sova. Det kommer bli en lång dag imorgon ..

Får inte tag på Jojja. Jobbigt. Hon åker imorgon! Jag kan inte fatta att hon åker till Gotland redan! Men Matilda kommer också hem imorgon! Det är bra. Måste verkligen prata med henne. Det har varit så tomt hemma och det har inte funnits nån som velat sitta uppe och dricka te och snacka hela natten!

Nähä, Jojja svarar inte. Förmodligen har hon väl somnat medan hon väntat på mig.. Jag ska väl också gå och lägga mig. Känns ju inte lönt att sitta uppe och snacka med sig själv eller skriva sånna här onödiga inlägg som när man tänker efter innehåller extremt lite intressanta saker och är mest till för att fördriva tiden med! xD

God natt alla!
(Jag är hemma efter 18 imorgon tror jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0